پنل ارسال اس ام اس

پنل ارسال اس ام اس،سامانه ارسال اس ام اس

پنل ارسال اس ام اس

پنل ارسال اس ام اس،سامانه ارسال اس ام اس

آیا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد؟

آیا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد؟

با اصفهان پیامک همراه باشید تا به بحث و بررسی دلایلی بپردازیم که اهمیت داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود گرچه کوچک را بیان می کند و داشتن یک وب سایت نیز مهم تلقی می شود.

افرادی که دارای شغل های متنوع کوچک و بزرگ بوده اند گاها به سوالاتی برخورد کرده اند که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد سوالاتی از این دسته :

  • کسب و کار من آیا واقعا به وب سایت نیازمند است؟
  • کسب و کار پر رونقی دارم آیا دیگر وجود وبسایت برای من لازم است؟
  • فعالیت و کسب و کار من آنقدر نیست چرا وبسایت نیاز داشته باشم؟
  • کسب و کاری که سودی ندارد چرا به وب سایت نیازمند است؟
  • و...

این ها نمونه سوالاتی هستند که برای صاحبان کسب و کار پیش می آید و خود را با این چنین سوالات مجاب به این کرده ه اند  که با داشتن وب سایت و با طراحی سایت راهی به پیش نمی برند.امروزه به دلیل وجود اینترنت و شبکه های مجازی کسانی که به دنبال محصول و کالا یا خدمات هستند بی شک برای رفع نیازشان از وب و اینترنت بهره می برند حال شما که دارای کسب و کار کوچک و بزرگ هستید این فکر به ذهنتان می رسد که سایت در حال حاظر برای شما منفعتی نداشته در اینجا نکته قابل توجه را میتوان اینگونه بیان کرد که فکر میکنید کالایی که شما در حال عرضه آن در بازار هستید کسی از اینترنت به دنبال آن نخواهد آمد اما این گونه نیست جستجوهای مجازی روی هر کالایی وجود دارد در آخر به شما می گویم و این اطمینان را می دهم که شما با ارائه کالا و خدمات و سرویس هایی که در حال ارائه آن هستید بی شک به وب سایت نیازمند هستید.

دلایل نیاز به طراحی سایت

 

برای اثبات این موضوع (طراحی وب سایت) با ذکر دلایل زیر به شما خواهم گفت که افکار شما در مواقعی غلط است:

        ۱_ با طراحی سایت به  کسب و کارتان اعتبار می بخشید:

وجود یک وب سایت در کسب و کار شما بیان گر این خواهد بود که شما برای کار خود ارزش قائل هستید و مشتری اعتماد بیشتری به شما خواهد داشت از این رو شما با داشتن وب سایت رقیب بزرگتری برای رقیبان خود در کسب و کارتان خواهید بود چرا که امروزه شما خواهید توانست مشتریان خود را از طریق اینترنت پیدا کنید و با آن ها در ارتباط و تعامل باشید . پس اگر سایت هم دارید برای جذب مشتری بیشتر برای سایت خود ارزش قائل شوید و در طراحی ظاهری آن حساسیت نشان دهید.

        ۲_ با داشتن وب سایت شما در تبلیغات و هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد:

وب سایت شما مکانی خواهد بود که شما تبلیغات خود را به صورت رایگان در معرض دید بینندگان در سراسر نت خواهد گذاشت  و محصولات و خدمات خود را به نحو احسن ارائه خواهید نمود از طرفی طراحی یک وب سایت با هر هزینه ای (معمولا تعرفه یک وبسایت نرمان رو به خود از پانصد هزارتومان تا یک میلیون پانصد هزار و به بالا متغر خواهد بود بسته به ماژول های استفاده شده در آن)که این هزینه ای مادام العمری برای ایجاد یک وب سایت است حال تبلیغ در یک روزنامه نیازمندی ها به اعضای هر روز چهل هزار تومان خواهد بود با حساب کتاب شما به این نتیجه خواهید رسید که سرمایه گذاری روی یک وب سایت به صرفه تر بوده و وسعت تبلیغات در آن بیشتر خواهد بود

۳- یک وب سایت قابلیت به روز بودن را به شما هدیه می دهد:

به مفهمو ساده این گونه بگویم که یک وب سایت قابلیت این را به شما می دهد که بتوانید محصولات و خدماتی را که در صفحه به نمایش گذاشته اید را تغییرات دلخواه خود را بر روی آن اعمال کنید و در هر زمانی آن را به روز رسانی نمایید و مشتریان خود را از تخفیف ها و خدمات و خبر نامه ها و.. با خبر  سازید

     ۴_ وب سایت یک کسب و کار ۲۴ ساعته است:

با یک مثال ساده این عنوان را بیان خواهم کرد :شما در محل کارتان ساعت شروع کاری ۸ صبح تا ۵ بعدازظر و یا حتی ۹ شب خواهد بود اما وب سایت شما در هر لحظه از ساعات شبانه روز در دسترس و فعال است در تعطیلات و در ۳۶۵ روز سال شبانه روز باز خواهد بود و مشتریان می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

این موضوع ادامه دارد ...

با اصفهان پیامک همراه باشید تا در بخش دوم این موضوع به بررسی دلایل بیشتر اهمیت وب سایت پی ببریم

 


نرخ پرش چیست (Bounce Rate)و چه تاثیری بر روی سئو سایت دارد؟

نرخ پرش چیست (Bounce Rate)و چه تاثیری بر روی سئو سایت دارد؟

منظور از نرخ پرش ورود کاربر به صفحه ایی از سایت شما می باشد که بدون بازدید از صفحه دیگر و همچنین عدم خواندن مطالب همان صفحه به طور کامل و از سایت شما خارج شود(به طور خلاصه خروج سریع کاربر از سایت را نرخ پرش می گویند که با عددی بین ۰ تا ۱۰۰ تعریف می گردد و هرچه این عدد بالاتر باشد بدتر است)

 

میزان فرار یا بانس ریت

 

گوگل چگونه متوجه خروج کاربر از سایت ما می شود؟

تصور کنید که یک کاربر عبارت طراحی سایت در اصفهان را جستجو می کند و پس از آن وارد یک سایتی می شود اگر کاربر پس از ورود به این صفحه  بر روی دکمه back مرورگر کلیک نماید و بروی یکی دیگر از نتایج جستجو کلیک کند گوگل متوجه می شود که مطالب سایت شما با کلمه کلیدی جستجو شده توسط کاربر همخوانی ندارد به این نکته توجه داشته باشید که حتما قرار نیست کاربر back بزند ممکن است کاربر سایت را بر روی یک Tab جدید از مرورگر خود بازکرده باشد که در این حالت اگر کاربر مجددا بر روی یکی دیگر از نتایج جستجو کلیک کند همان تاثیر back  زدن را دارد.

نرخ پرش(میزان فرار کاربر) یکی از عواملی می باشد که برای سئو سایت و یا همان بهینه سازی سایت موثر خواهد بود و گوگل به آن اهمیت می دهد و در نتایج جستجو تاثیر گذار خواهد داشت.

 

چگونه می توانیم از نرخ پرش (فرار کاربر) جلوگیری نماییم؟

۱- از نوشتن مطالب تکراری و کلیشه ایی که همه جا هست جدا خودداری نمایید.(هم کاربر را فراری می دهد و هم گوگل بر روی مطالب کپی و تکراری بسیار حساس هستند و امتیاز منفی به سایت شما می دهد)

۲- پاراگراف اول تعیین کننده است.(کاربر با خواندن همان چند خط اول مطالب شما تصمیم می گیرد که ادامه مطلب را بخواند یا خیر؟)

۳- از عنواین جذاب و واضح برای مطالب خود استفاده نمایید.

۴- در بین متن از تصاویر جذاب و کاربر پسند استفاده نمایید.

۵- سرعت سایت بسیار مهم است (اگر سایت شما دیر لود بشود امکان دارد کاربر اصلا به سایت شما توجه نکند و قبل از لود کامل صفحه سایت را ترک کند!)

۶- از استفاده Flash  در سایت خود داری نمایید.(این مورد علاوه بر این که بر نرخ پرش تاثیر دارد تاثیرات منفی دیگر هم  بر روی سئو سایت شما خواهد داشت)

۷- در بین متن خود به صفحات دیگر وب سایت خودتان لینک بدهید و کاربران را تشویق به ماندن و خواندن مطالب وب سایت خود نمایید.

موارد ذکر شده بخش مهمی از عوامل تاثیر گذار در نرخ پرش می باشند.در صورت نیاز به مشاوره بیشتر می توانید با اصفهان پیامک فعال در حوزه سئو سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

طراحی سایت واکنش گرا ,طراحی ریسپانسیو سایت(Responsive)

طراحی سایت واکنش گرا ,طراحی ریسپانسیو سایت(Responsive)

در این مقاله قصد داریم به اهمیت سایت های واکنش گرا و یا به عبارتی Responsive  (ریسپانسیو) بپردازیم.

منظور از ریسپانسیو بودن سایت این می باشد که سایت شما در تمام دستگاههای نمایش از قبیل تبلت,موبایل و لپ تاب و.... متناسب با همان دستگاه نمایش داده شود.به عنوان مثال اگر شما وب سایتی را بر روی موبایل خود دیدن کنید در صورتی که نیاز باشد برای دیدن یک قسمتی از وب سایت zoom کنید.طبیعتا این سایت با موبایل شما سازگاری ندارد و به عبارتی ریسپانسیو نیست!

به وب سایتی ریسپانسیو گفته می شود که به عنوان مثال هنگام مشاهده بر روی تبلت و یا موبایل ساختار آن متناسب با آن دستگاه (موبایل,  تبلت) تغییر کند در واقع اجزا آن متحرک باشد (اجزا شناور باشند) مثل منوها و ...

 

 

مزایای یک وب سایت ریسپانسیو:

 

این که وب سایت ریسپانسیو باشد را می توان به طور کلی از دو جهت بررسی نمود یکی کاربرپسند بودن و دیگری از جهت سئو سایت.

از لحاظ کاربر پسند بودن می توان گفت کاربر شما راحتر می تواند در دستگاه های دیگر سایت شما را ببیند و ارتباط برقرار کند و همچنین برای یافتن بخشی خاص از سایت راحتر می تواند عمل بکند.

 

 

ریسپانسیو سایت و ارتباط آن بر سئوی سایت:

از لحاظ سئو, ریسپانسیو بودن قالب وب سایت برای موتور های جستجو به ویژه گوگل اهمیت خاصی دارد.از دو سال پیش رفته رفته اهمیت این موضوع زیاد شد تااین که در سال ۲۰۱۶ گوگل از آن به عنوان یک پارامتر جدی و مهم یاد می کند.

به عنوان نکته پایانی , اگر وب سایت شما دارای نسخه ی اندروید و یا ios می باشد و در هنگام لود وب سایت پیغامی مبنی بر این که که کاربر را تشویق به دانلود نسخه موبایل بکنید این نکته به ضرر سئو سایت شما خواهد بود و به گوگل میفهماند که قالب سایت شما ریسپانسیو نیست(در حالت کلی از نمایش چنین پیغامی خودداری نمایید حتی اگر قالب سایت ریسپانسیو باشد.).

البته ناگفته نماند که نسخه اندروید و ios  خیلی خوبه اما لینک دانلود این اپلیکیشن باید در مکان مناسب قرار گیرد.

در نهایت اعلام می کنم اصفهان پیامک فعال در حوزه طراحی سایت در اصفهان و همچنین سئو سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور آماده ارائه مشاوره به شما دوستان گرامی می باشد .

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

در دنیای کسب و کار امروزی تبلیغات حرف اول را برای بقای یک شرکت و یا یک صنعت خاص می زند.لذا داشتن یک وب سایت ایده آل در جهت حضور شما در فضای مجازی جهت معرفی و اطلاع رسانی در باب محصولات و خدمات شرکت شما می تواند تاثیر گذار باشد.اما توجه به این نکته هم فراموش نباید گردد که صرف داشتن یک وب سایت نمی تواند در کسب و کار شما تاثیری داشته باشد!چرا که عموم افراد برای مشاهده وب سایت شما باید نام وب سایت را به طور دقیق داشته باشند,این کار هم امری نشدنی می باشد.اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد و تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده که برای این مشکل راهکاری پیدا شود!

 

 

چندی پیش از طرف یک شرکت صنعتی جهت طراحی سایت با بنده تماس گرفته شد و توضیحات کلی در رابطه با طراحی سایت را ارائه نمودم,اما در تماس بعدی شور و حال اولیه را نداشتند و مسئول مربوطه شرکت اعلام کرد که ما به دنبال افزایش در آمد خود از طریق سایت هستیم ولی از همکاران خو که قبلا طراحی سایت انجام داده اند تحقیق کردیم و آنها اعلام کردند که از طریق سایت نتوانسته اندافزایش درآمد بدهند! من در پاسخ گفتم همکارانتان درست می گویند اما آنها از یک اقدام برای سایت خود قافل بوده اند و آن چیزی نیست جز سئو سایت یا به عبارتی بهینه کردن سایت خود بر روی یکسری کلمات کلیدی.در مقالات قبلی به طور مفصل در مورد سئو سایت بحث کرده ایم اما این جا به طور خلاصه می گویم هر شرکتی پس از طراحی سایت باید یکسری کلمات کلیدی مرتبط با کار خود را انتخاب نماید و سایت شرکت خود را بر روی آن عبارات سئو بکند.آن موقع به طور قطع وب سایت آنها به سود زایی می رسد و از حیاط خلوت خارج می گردد و تمام افراد با جستجوی کلمات کلیدی که سایت شما بر روی آنها سئو شده است از طریق موتور جستجو(گوگل) وارد سایت شما می شوند.

هرگز این را فراموش نکنید که امروزه همه افرادی که با نت سروکار دارند قطعا مواردی که به دنبال آن هستند را از طریق موتور جستجو (معروفترین آن گوگل) پیگیری می کنند پس لازمه یک شرکت جهت رقابت داشتن یک وب سایت ایده آل و بهینه سازی (سئو) شده می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت پیشنهاد می کنیم مقالات دسته سئو و بهینه سازی و همچنین طراحی سایت را مطالعه نمایید.

در نهایت اعلام می کنم اصفهان پیامک فعال در حوزه طراحی سایت در اصفهان و همچنین سئو سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور آماده ارائه مشاوره به شما دوستان گرامی می باشد .

 

آیا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد (بخش دوم)؟

آیا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد (بخش دوم)؟

در مقاله مقالات قبل موضوعی را مطرح کردیم با عنوان آیا کسب و کار شما نیاز به وب سایت دارد(بخش اول)؟و در آن مقاله به سوالات و دلایلی مطرح شد که دلیل وجود یک وبسایت در دنیای امروز را مطرح می کند ، حال در این مقاله می خواهیم به ادامه دلایل نیاز به وب سایت در حوضه کاری شما بپردازیم تا با اهمیت و جایگاه وبسایت و مزایای آن در این دوره دست پیدا کنیم.

دلایل نیاز به وب سایت

در مقاله قبل به ۴ مورد از دلایل پرداختیم حال به ادامه دلایل می پردازیم:

   ۵_  یک وب سایت دامنه فروش شما را وسیع تر می کند:

امروزه به دلیل پیشترفت تکنولوژی و عرصه ارتباطات و اینترنت و تبلیغات ، خرید و فروش بسیاری از اقلام نیز از طریق اینترنت و دنیای مجازی صورت می گیرد حال شما با ایجاد یک وبسایت این امکان را فراهم خواهید نمود که هزاران مخاطب در هر جای دنیا به سایت شما دسترسی پیدا کنند و از محصولات شما بازدید نمایند.

   ۶_ با راه اندازی وب سایت در زمان صزفه جویی نمایید:

معرفی محصولات خود جهت فروش از راه های تلفنی ، تولید بروشور ، کاتالوگ،و بازاریابی حضوری یا بخش تراکت و... کار دشوار و پر هزینه و زمان بری خواهد بود در نتیجه با داشتن یک وب سایت شما این امکان را فراهم می نمایید تا با به روز کردن اطلاعات وب سایت خود مشتریان  را با محصولات خود اشنا نموده و در نتیجه در وقت صرفه جویی نمایید

   ۷_ وب سایت ، مکانی جهت نشان دادن توانایی هاست:

مهم نیس شما در جایگاه یک شرکت باشد یا سازمان یا دفتر کوچک و یا فرد حقیقی باشید یک وب سایت با قرار گیری نمونه کار های شما و عکس های محصولات و رزومه کاری از شما و گروه تان سبب شده تا مشتریان قبلی و جدید شما نسبت به شما حس بهتری دست پیدا کنند و رضایت مندی قابل توجهی از شما داشته باشند و این سبب شده تا ارزش کار شما بالاتر نشان داده شود.

   ۸_ یک وب سایت می تواند بهترین معرف محصولات شما باشد:

بی دریغ می توان عنوان کرد یک وب سایت بهترین راه حل جهت معرفی محصولات خواهد بود چرا که شما با فضایی که در دست داریدمی توانید محصولات خود را نمایش داده ، اطلاعات کلی و جزیی و معرفی خصوصیات و ویژگی های محصول خود تعریف نمایید، مقالات علمی ایجاد نمایید و محصولات خود را با یک دیگر مقایسه کنید این عوامل باعث شده تا مشتری نسبت به خرید و انتخاب خود بهترین انتخاب را در کمترین زمان انجام دهد.

   ۹_ معرفی خودتان به دنیا:

تنها با داشت یک سایت این امکان را دارا می شوید تا اطلاعات  و نجربیات خود را به گوش مردم سراسر دنیا برسانید و خودتان را در ذهن ها هک کنید مسلما داشتن یک ایمیل کاری یک اعتبار برای شما خواهد داشت حال آنکه آن ایمیل تخت سایت باشد یعنی شما با داشتن سایت http://my-name.ir و با ارسال نامه  هایی از آدرس ایمیل تحت سایت یعنی info@my-name.ir  باعث تاثیر گذاری بیشتری نسبت به اکانت های ایمیل دیگر همچون یاهو و جیمیل می شوید و اسم سایت شما نیز انتشار پیدا خواهد کرد.

 

اصفهان پیامک به عنوان مجری طراحی سایت در اصفهان و سئو سایت در اصفهان در صدد است تا در عرصه طراحی و تولید و بازاریابی اینترنتی شما را یاری نماید