پنل ارسال اس ام اس

پنل ارسال اس ام اس،سامانه ارسال اس ام اس

پنل ارسال اس ام اس

پنل ارسال اس ام اس،سامانه ارسال اس ام اس

فرایند سئو سایت :

فرایند سئو سایت :

همانطور که در مقالات قبل گفته شده سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ، تکنیک های ارائه شده موتور های جستجو است برای کمک به وب سایت ها جهت دیده شدن و کسب رتبه عالی در نتایج جستجو طبیعی می باشد.

عبارت سئو بر گرفته از عبارت  search engine optimition به معنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد.

search engine optimition

سئو فرایند ساده ای نبوده چرا که نیاز به دانش و تجربه کافی می باشد و در عرصه سایت داری و انجام عملیات سئو بر روی سایت ها رقابت قابل توجهی خواهد بود.همان طور که می دانید گوگل در صفحه اول خود ۱۰ جایگاه داشته و هدف از سئو یک وب سایت آمدن در بین این ده جایگاه (صفحه اول نتایج گوگل) می باشد.

موتور جستجو گوگل بیش از ۲۰۰  معیار برای فاکتور های سئو سایت ها (معیار هایی برای رتبه بهتر) ارائه نموده است.این فاکتور ها + الگوریتم های گوگل از جمله (پاندا و پنگوئن و...)که هر ساله با تغییرات زیادی روبه رو می شوند، معیار های اساسی گوگل را جهت رتبه بهتر اعلام می نماید.

سئو فرایند طولانی مدت است که شاید ممکن است هفته ها یا ماه ها بر سره عبارات کلیدی جهت رنک در موتور جستجو گوگل وقت صرف شود شاید در اوایل بهینه سازی سایت، نتایجی برای صاحبان سایت وجود نداشته باشد ولی این امر در درازا مدت سبب شده تا در رتبه های برتر جای گرفته و بازدید کنندگان بسیاری به سمت سایت روانه گردند.

به خاطر داشته باشید که سئو شمارا وارد یک مسابقه بزرگ می کند و در این مسابقه با رقابت با سایت های دیگر و شرکت ها رغیب های خود شما را در بازار معرفی می کند.

برای بسیاری از وب سایت ها خیلی مهم است که در صفحه اول گوگل جای پیدا کنند مخصوصا در سه جایگاه اولیه چرا که حدود ۵۰ درصد از کلیک ها در این سه جایگاه تقسیم می شود به عبارتی با مثالی کوتاه این درصد بازدید را شرح می دهیم:

مثال:عبارت کلیدی "طراحی سایت در اصفهان" را در نظر بگیرید این عبارت بازدید ماهیانه حدود هشصد نفر را داشته که حدود نیمی از این بازدید ها از ۱۰ جایگاه اولیه و صفحات دیگر مخصوص ۵ جایگاه اولیه آن می باشد.

 

چرا SEO  مهم است ؟

در زیر برخی از موارد مهم که باعث رقابت و سئو سایت ها می شود عنوان می کنیم:

   الف) در صد عظیمی از کاربران اینترنت برای پیدا کردن محصول و هدف خود از موتور های جستجو استفاده می کنند پس چه خوب است در بین

         رده های اولیه قرار بگیرید. 

     ب) حدود  ۷۰ درصد معاملات آنلاین به وسیله موتور های جستجو همچون گوگل آغاز می شود.

     ج) تمام یا اکثر سایت هایی که در اینترنت وجود دارند رقابت آن ها بر سر پول بوده اما کسر کمی از آن ها در نتایج گوگل دیده می شوند

     د) تحقیقات نشان داده جستجو های انجام گرفته شده در موتورهای جستجو در کشور انگلستان روزانه به بیش از ۲۵۰ میلیون سرچ می رسد ، و این

        نکته خوبی است که در کشوار های دیگر همچون ایران نیز تعداد سرچ انجام شده در موتور های جستجو بسیار رقم بالا و قابل توجهی هستند.

 

اهداف اصلی سئو سایت

 

اهداف اصلی سئو سایت :

      ۱- باعث شده وب سایت در عبارات جستجوی مربوط در جایگاه های اولیه قرار بگیرد

      ۲- در تعداد از بازدید سایت ثاثیر مثبتی ایفا می کند.

      ۳- باعث افزایش ترافیک سایت می شود.

      ۴-سئو یکی از شاخه های اصلی بازاریابی اینترنتی بوده و در تبلیغات موثر خواهد بود.

      ۵- باعث ایجاد برندینگ می شود

      ۶- باعث افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات می شود

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.